Kızlar merhaba kızım 8 ay 12 günlük hala emeklemiyor, bunun normal olduğunu biliyorum. Ama asla ayağa kalkmak istemiyor. Ayaklarını çime basan çocuklar huylanır da havaya kaldırır ya onun gibi kaldırıyor. Hiç bi şekilde basmak istemiyor. Yani normal mi , doktora gidince soracağım zaten. Bi de sizlere sorayım dedim🌸