BuzluKahve Oglusm Siz okula gidene kadar konuşma problemi yaşamışsınız, oğlunuz da en azından bunu bilip erken aksiyon alsaydınız keşke. Bu yöntemler bir yere kadar işe yarar, bence profesyonel bir desteğe ihtiyacı var.
Tatlisoglum Bety malesef hiç kelimesi yok ede diyor eda demek istiyor arkadaşının adı Birde dedeyi sürekli söylüyor konuşması dışında bir sorunu yok bende 4 yaşında konusmuşum her gören zamanla konuşur diyor ama ne biliyim bı kelime felan söylemesini istiyorum bissyler diyor kendi kendine ama kelime degil yapabildikleri oğlum top nerde diyorum topu getirir bana beraber oynadığımız oyunlar var al diyorum oyuncağı alır takması gereken yere takar Öpücük at diyrum elini öpüp bay bay bay yapiyo gözlerin nerde diyorum gözlerime dokunuyo onun dışında alkış bay bay küstüm diyince iki elini yüzüne kapatiyo ben oyle yapıyorum diye ışığı kapat diyorum prize gidiyor Süpürge aciinca benden önce prize takmaya calisiyor sonra oğlum düğmeye bas diyorum süpürgenin düğmesine basiyr bunu gibi bicok şeyi yapıyor sürekli telefon elinde kulağına tutup bissyler konusuyo sonra benim kulağıma tutuyo bende konuşuyorum sadece oğlum çok ama çok hareket li sürekli koltukların üstünde masanın üstünde hiç tüm gün çok yorgun oluyorum
Bety Tatlisoglum anladım bence milletin söylediğine bakmadan doktora git en azından içşn rahat eder. Söylediklerini anlamayın anlatmaya çalışsın ben balkonun önüne camın önünde oturup hep anlattım mavi araba yeşil ağaç ne gördüysem söyledim oğlum 3 yaşına girecek kızım 15 aylık bu şekilde ilerledim birde tv telefon izliyorsa direkt kesin o da çok etkiliyor okulda bile uyum sağlaması zor oluyor
Tatlisoglum Bety bencede ben en iyisi çocuk doktoruna götürmem lazım kısa zamanda yani günlük yarım saat izliyor bezini degistirken en büyük sorun bence çevremizde kimsemiz yok yani havalar soğuk burdami parkata çocuklar bile yok her seferinde park bomboş oluyor