Kızlar oğlum 13 aylık cuma günü burun akıntısı ve öksürük başladı sağlık ocağına götürdüm 3 tane şurup birde burun spreyi verdi grip olduğunu söyledi 4 gün ilaçları kullan dedi doktor ilaçları dört gündür kullanıyoruz ama hiç bir değişiklik olmadı hayla burnu akıyor kuru öksürük ve balgamı var atamadığı için çok huysuz meme emmek istemiyor ek gıda istemiyorum sürekli huysuz ve ağlıyor napıcağımı şaşırdım gece sürekli ağlıyarak uyanıyor tıkanıklığı olduğu için doğal yollarla nasıl geçire bilirim bu balgam ve bunun akıntısını acaba?