Nergisssss bizde 5 ay 5 günlüğüz mamayla besleniyor biberonunu gördüğü zaman gülücükler saçıyor eliyle uzanıyor, babası işten gelince kendini ona atmaya çalışıyor:)) yabancı ayırt ediyor özellikle dedesinin kucağında yüzüne bakıp dudak büzüp ağlıyor, yüzüstü dönüyor ayaklarını keşfetti altı açılınca tutup ağzına götürmeye çalışıyor 😋 4.aydan sonra bu ay bize çook iyi geldii biz ek gıdaya başladık doktor kontrolünde severek yiyor doysa bile arkasından yinede emmek istiyor 😅 tek sıkıntımız kusmalarımız bi bitmedi bir de gece uykusuna geç yatıyoruz… olsunn iyiki var♥️