Lizgeyimm ilk başlarda istemesi normal her bebeğin bırakma süreleri farklıdır. Benim kızım normalde hiç aramazdı ona rağmen 4 gün sordu. Sadece gece yatmadan bir kez emiyordu son zamanlarda aramıyor zaten diye kestim gelip gidip açtı baktı 4 gün boyunca. Emmek istediğinde annecim süt bitmiş artık dedim başka şeylere yönlendirdim dikkatini. En son kendi kendine emme yok bippiii dedi bir daha açmadı konuyu. Bir şeyler sürerek korkutmak veya tiksindirmek iyi değil öyle yapmasaymışsınız iyiymiş ama olmuş bir kere. Sabırlı olun kizmadan üzmeden dikkatini başka yöne çekin elbet unutacaktır.