Edaa28 çok yakın arkadaşımın oğlu 5 yaşında şu an 2 yaşında konuşmuyordu anne dahi demiyordu , kollarını yana çırpma sallanma , kendini koruyamama davranışları vardı, tekrar eden cümleleri , Cerrahpaşa çocuk Pisikyatri bölümüne gitti ve bir çok uzman görüşü aldılar otizm değil duyu bütünleme derslerine başladılar şu an çok daha iyi 3 yaşında konuşmaya başladı , grupla birlikte hareket ediyor . Dikkat dağınıklı ya da hiperaktivite olasılığı üzerinde duruyorlar bunuda gelecek yıl net gözlemleriz dedi doktoru