Annesininkusu Canım benim ikizlerim var prematüre dogdular sarilik bizde de vardi uyandirmaya calisin altini açın ayaklariyla kulaklariyla burnuyla uyarın sarilik varken cok uyurlar cunku o sekilde ve bolca besleyin birde bizim doktorumuz gece uyurken ısık acık kalsın demisti deneyin belki iyi gelir 😊