Mirac21mom 2.5 yaşında kızım ve bir kedim var, her gün dip köşe marathonumla süpürüyorum 😂 biraz süpürgenin markasıyla çekiş gücüylede alakalı ben şahsen çok memnunum.Mutfakta dikey var bide onura her yemek sonrası açıyorum muhakkak.Kızım büyüdü ben süpürürken ona da vileda toz bezi bişey veriyorum arkamdan geziniyor.Görev dağılımı yapıyoruz sende burayı topla düzenle diye