Bebeğim 4 buçuk aylık 4 aylık olduğunda emzigi bıraktı. Uyuturken çok zorlanıyorum çok hareketli emzik emmedigi için sürekli elini emmeye çalışıyor gözlerini ovuşturuyor bi türlü uyumuyor. Uyusa bile elini ağzına götürüyor hemen uyanıyor. Kundak yapmayı 2 buçuk aylıkken bırakmıştım ama 2 haftadır kollarını sarmadan uyutamıyorum. Bebeği böyle olan var mı? Kollarını sarmadan nasıl uyutabilirim?