Elif_demir2134 Hanımlar lütfen yardım edin bu aralar sürekli elleri ağzında hatta bastırıyor ağzına doğru huysuzlanıyor salyası akıyor parmağımla kontrol ettiğimde sanki var gibi ama emin olamadım evet belirtiler diş çıkarma aşaması ama ay olarak kafam karıştı kaç aylıkken diş çıkarıyorlar bebekler ve benim bebeğim 3 aylık daha bilemedim lütfen cevaplayın 🙏
yellowmom8 Elif_demir2134 3 aylık bebeklerde genelde o belirtiler oluyor ama bizimki 9 aylıkken çıkmıştı daha Erkende çıkaran var 4 aylık felan
Nsrn1 Elif_demir2134 bebeklerdeki en önemli gelişim basamaklarından biridir elleri ağzına götürme. Bu kendi kendini beslemeyi öğrenmesinin ilk aşamasıdır. Merak etmeyin her bebek hemen hemen aynı zamanlarda aynı olayı yaşıyor. Salyasının akması da tükrük bezleri daha aktif çalıştığı için ve 3 aylık bebekte henüz bu tükrüğü ağzında tutup yutma becerisi olmadığı için istemsizce salya olarak akıtıyor. Diş için henüz çok erken. Dişten ziyade deiğim gibi artık katı gıdaya geçiş için hazırlık yapmaya başlamış bebeğiniz 😊
Zeynosileannis Elif_demir2134 Benim bebeğimde öyleydi o zamanlarda diş çıkarıyor sanmıştım ama 7 aylıkken çıktı 😊
Saada Benim bebeğimde 3 aylıktan öyleydi, salya, el ağızda, her şeyi ağzına götürüyordu, şimdide öyle, 6 aylık artık ama henüz diş çıkarmadı