Bse
Bse ben gündüzleri mecbur açıyorum, çünki binadakı evlerde tadilat yapılıyor sürekli bi gürültü var, süpürge sesi olmasa hemen uyanır, ama geceleri hiç açmıyorum, banyodan sonra karnını doyurup yatırıyorum, kızlar haklı sesini yavaş yavaş kısarak kapatmayı deneğin, inşallah öyle uyanmaz