Bebişlerinizle gün içinde neler yapıyorsunuz? Öğünleriniz nasıl? İştah durumunuz nedir? Uyku durumunuz nedir? Bağımsız oynayabiliyorlar mı? Boy-kilo durumlarınız nedir?Kelime durumunuz nedir?
Ben başlayayım😊 gün içinde sabah kahvaltı ardından oyun ilk uyku 1 saat kadar, ardından öğle oyun şeklinde yapıyoruz.İştahsızız mamayı reddediyoruz, kahvaltı zarzor..3 azı dişimiz aynı anda patladı bu aralar hafif burun tıkanıklığıyla mücadele ediyoruz bunlar zorluyor benim güzel yavrumu🥹Bağımsız oyun oynayamıyoruz şöyle ben odadaysam sürekli dahil olmamı istiyor ama babasına bunu yapmaz tek başına takılır o varken oyununda.Boyumuz 78 cm kilomuz 10,5 kg.Hala yürümeye cesaret edemedik koltuklardan tutunup dolaşıyoruz😊. Kelimelerimiz anne,baba,dede, nanne(anneanne demek istiyor) ayna, havhav,çiş,bebek, gel,verver,bu,aat(saat) , attı,adda,mama,meme,meyve(bunu çok net söylüyor bayılıyorum🤓🥰),elma,ava(avakado görünce😅),popo 😂😂 ,araba,adam..aklıma gelenler bunlar😅