Bebeğimin alt dişleri cıktı şimdi üst dişler cıkıyor geceleri ağlayarak uyanıyor muhtemelen diş çıkartma döneminde diye ağladığını düşünüyorum ağrı kescide cok vermek istemiyorum jelimde var ara sıra onuda kullanıyorum başka önerebilceğiniz bir şey varmı bu dönemi hafif atlatmaları için her gün kullansamda sıkıntı olmıycak birşeyler