pypy Merhaba, evre beyin metastaz babam için İzmir ve ya Manisa da anne sütü arayışımız vardır. İlginize teşekkür ederim.
Minikdefneemmmm pypy 9 aylık bi kızım var özelden yazın wpden iletisime gecelim izmirin neresindensiniz
kuzey-21 pypy geçmiş olsun. Anne sütü iyi mi geliyor. Yani doktorunuz falan mı dedi banada bilgi verirmisiniz
Minikdefneemmmm kuzey-21 Bende duymuştum kanser hastalarına iyi geldiğini ama araştırmadım kesin net bilmiyorum. Ama yardımcı olmayı çok isterim eğer şifa olucaksa
kuzey-21 Minikdefneemmmm bende duymuştum ama ne kadar doğru olduğunu hiç bilmiyorum. Birkere burada okumuştum doktor anne sütü içirin demiş bayan süt arıyordu. Her kanser için geçerli mi. İlk süt mü olması lazım. Bunları bilmiyorum hiç.