alpinannesi3
Bebeğim doğduktan beri takip ettiğim çoçuk doktoru, tavsiye egzersizleri yaparak 4 aylıkken ilk kucağımda bebeğim sırtını göğüsüme yaslayarak, sonra kızımı oturur pozisyonda alıp kollarını yastıkla destekleyerek oturmak. Şu an kızım 6 aylık desteksiz oturuyor