Buglem-inAnnesi aaa ne kadar güzel bir tesadüf oldu 🥰 instagram adı ‘ebesemka’. Mutlaka bir görüşmeni tavsiye ederim canım. Çok çok farklı bir insan. Benim artık en umutsuz olduğum zamanda çıktı karşıma Allah ondan da onu tavsiye edenden de razı olsun. Ben de burada birinin tavsiyesiyle bulmuştum onu. Bir uzmandan ziyade abla gibi anne gibi. Dilinde sürekli dualar var. Bana ilk geldiğinde bebeğimin asla emmediğini memeye geldiğinde kıpkırmızı kesilerek ağladığını görünce benim sihirli değneğim yok demişti ama bence kesinlikle onun sihirli bir değneği var 😄 gitmedik çalmadık kapı bırakmamıştım bebeğim emsin diye ama Semra abladan başka kimse derdime çare olamadı. Ne zaman çağırsam hep geldi sağolsun. En son mastit olduğumda aramıştım onu. Elzheimer hastası annesini bir yakınına emanet edip elinde et suyu çorbası çantasında ilaçlarıyla çıkıp gelmişti. Saatlerce hem bana hem bebeğime bakmış, elleriyle çorba içirmiş, mutfağıma girip çorba kaynatmıştı. Diyorum ya çok farklı bir insan. İnşallah senin de derdine çare olur 🙏🏻