Kızlar Merhabalar
1,5 ay önce e Bebekten Baby&Mom elektrikli göğüs pompası aldım. Bebeğim de meme reddi vardı , çok şükür atlattık o günleri şuan emiyor ama sütüm sadece emzirmeye yetiyor.Sağım yapılabilecek kadar sütüm yok.Bu yüzden pompayı satmak istiyorum .Fiyat 450 tl .Trendyolda 840 tl araştırıp bakarsanız makul fiyat .İsteyen olursa istanbul içi satış yapabilirim.