Kızlar bebeğim 8. Aylık ara ara 0-6 ay olan biberonu kullanıyorum hâla zararı var mıdır acaba bazen de bebeğim sadece onda içmek istiyor chicco markası almıştım onu ama evde ayrı 6-12 ay Paşabahçe cam biberon var o varken chicco biberon almak istemiyorum yine aynı ay 250 TL olmuş fiyatı dediğim gibi bazen bebeğim isteyince 0-6 ay olan biberonu kullanıyorum hâla bırakmalı mıyım acaba hata mı yapıyorum sizler ne yaptınız bu konuda