Sleepy 4 numara kullanmaya başladıktan sonra pişik sorunu yaşadık. Doğduğundan beri hep aynı marka devam ettik ama 4 numarası poposunu kizartti. Google araştırdım 4 numarasının çoğu kişiye aynı yaptığını gördüm. Kardeşime a 101 bebek bezi sofio kullanıyorduk onu denemeye karar verdim. Sizin de başınıza geldi mi ve bu bezi kullanıp şikayeti olan var mı