iremoyku Merhaba herkese, kızıma aldığımız ve severek kullandığı salıncağı şimdi bebeğimiz kullanmıyor.uygun fiyata satmak istiyorum ilgilenen yazabilir
iremoyku seizetheday büyük kızım 20 kilo civarında onu taşıyor ama ben yineda o kadar kiloya güvenmiyorum.aksamları demir ve bunlarda deforme yok.sadece ayak konan kumaş söküldü ve sırt minderinde ki leke çıkmıyor o kadar
iremoyku seizetheday isterseniz veririm yada yaşadığını şehire otobüs varsa şehirlerarası otobüsle de gönderebilirim.siz nerede yaşıyorsunuz
Elifmevahm Bence cok uygun fiyayi bu fiyata oyuncak aliniyor hayırlısıyla isteyen birisine nasip olsun👍🏻☺️
Liyaaaa1508 iremoyku yok hayır istanbuldayız da ben görmemişim ereğlidesiniz siz istanbuldaysanız eşim gidip ben alayım dedi de ondan sordum kargo yaparmısınız istanbula
iremoyku Liyaaaa1508 karşı ödemeli yaparım ama çok tutar.otobüsten alma şansınız varsa otobüse vereyim