Merhaba, bebeğim 10 aylık olacak neredeyse. Doğumdan sonra adet dönemim gelmeden bir hafta önce falan diyeyim aşırı bir üşüme geliyor genel olarak ve özellikle gece yatacağımda. Normalde de üşürdm adet dönemlerimde ama bu kadar olmuyordu. Aynı durumda olan var mı? Bilgisi olan?