Nsrn1 ben de severdim hem de baya detaylı deneyli gördük lisede ama sonra hiç biyoloji içeren dersim olmadı hepsini unutmuşumdur diyordum kalmış bişeyler. Sadece biyoloji hocamız adrenokortikotropik hormon u öğrenen tıp fakültesine yolu yarılar derdi bi onu unutmadım 😄