Ben aldım ama hiç kullanamadım sevmedi bebeğim. Hep yastığa yüzü gömülsün, değsin yan yatıp yastığı öperek uyusun isterdi. Bir o yana bir bu yana yatardı dönünce de yüzü koyun sevdi sırt üstü çok nadirdir yattığı. Kafası gayet güzel. Ben de mama sandalyesinde oturma yastığı yaptım 🙂