Minomin aynısını büyük oğlumda yaşadım ozamanlar 1.5-2 yaşındaydı kafayı yemek üzereydim sonra bol bol okudum dualar açtım bir kap suya Ayetel Kürsi,nas,felak,nazar ve şifa duası okuyup o sudan biraz suluğuna koyup kalanıyla da elini, yüzünü, ayağını yıkamıştım ondan sonra rahatladı birdaha da tekrarlamadı ama şuan küçük oğlum da öyle beşiğine yatırınca kıyamet kopuyor memede sakinleşmesi zor oluyor yanıma yatırınca yada kucağıma alınca sakinliyor uyku düzeni değişti diş bekliyoruz ondan diye düşünüyorum