Balyanak_annesi Dün sjnava giridm gectim şubatın 11de direksiyon sinavi varmış ama benim hiç bilgim yok gecermiyim naparim?
Benisahtesevme2 Balyanak_annesi Şubat 11 çok erken değil mı senin Icın bende cumartesı gırdım sınava geçtim yarın kursa gıdıp dıreksıyon ders gunlerımı ayarlıcam yazılı sınavdan sonra bır buçuk ay ıcınde sınava gırmek gerekıyor bence bır sonrakı sınav a gırın
bahtsizbedevii_ Balyanak_annesi neden zor olsun ki ben 1 ay önce aldım bir kadın isterse herseyi yapar ben normalde süremem hala süremiyorum ama aldım ehliyeti hiç sor değil l park ve paralel park en kolayıydı tabi öğretmeniniz iyi ise. Ben diyarbakırda aldım Metin hocam sağolsun 2 hamlede paralel park 1 hamlede de l park yaptım ❤️❤️
Balyanak_annesi durukuss-12 ilk ders persembe , cuma , cumartesi ve pazar hem sabahtan hem Ogleden sonra sinavdan onceki persembe tekrar ders ayarlarladılar ama ben.psikolojik olarak hazir degilim galiba bu kadar cabuk olmasini beklemiyordum
Minnakordek Balyanak_annesi hazır değilsen hiç gitme ikinci sınav daha pahalı oluyor bekle hakkın var daha
durukuss-12 Balyanak_annesi ne kadar çabuk o kadar iyi bence benimki çok uzamıştı mesela araya fazla zaman girince daha panik yaparsınız
Nsrn1 Balyanak_annesi kursunuzu arayın ya da direkt gidip görüşün. Ben 3 hafta boyunca 5 gün 30ar dakikalık ders almıştım. Aracı sürekli kullanmak ve sınav parkurunu iyi öğrenmek için bu şekilde ayarlayabilirsiniz. Sizinkisi çok erken olmuş.
Nsrn1 Benisahtesevme2 kurs dersleri o şekilde ayarlamıştı. 3 hafta ayarlanmıştı ders, toplamda 15 gün ve yarımşar saat. Yani toplam 7.5 olmuş oldu ama kurstaki bir yanlışlık sonucu bir hafta daha uzatmışlardı dersimi. Toplam 10 saat direksiyon dersi almıştım.
Minnakordek Balyanak_annesi kursla konuş ben bu sınava değil bir dahakine girecem de çoğu kurs tek sınavı karşılıyor anlaşma fiyatı içinde gecemezse. İkinci sınavı ödüyorsun