Mks bem ilac kullaniyordum hamile kaldim biraktim hemen snra dogumdan snra tekrarladi okadar.agir gecordim ki cocugumu emzirmeden birskmam gerekiyordu ilac icmem icin bigun universote hastahanesinde doktor emzirmeme ozin verdi2 saat smra elzir dedi ben bebegimi 6 saat emzirmedim smrasinda sutumu sagip doktum emzordim cocuk bayginlik gecordi daha 4 aylikti kendimden nefret ettim sucluluk duygusuyla yasadim snra dedim bunu neden yapiyorum meden hayatimi ve bebegimin en guzel zanlarini harap ediyorum dayandim ilac icmedim 10 aylik oldugunda zormeyi birsktim normal olarak daha snra ataklar geldikce umursmadim alaya.vurdum sacmalik dedim kalbim skisti kolum uyustu gel dedil en fazla olurum zatende oluca cokta tin dedim gecti adet donemlerime yakin biraz artiyor umursamiyorum sadece bende sey kaldi ciddi durumlarda mesela tartismalarda yada kotu haberlerde mideme bulanti agri giriyor umursamazsan gercekten korku kuculuyor cnm ma heyecan yapip aha yine geldi dersen buyuyor panik oldukcada isin isinden cikamiycakmissin gibi geliyor geciyor inan yillarca ilac ictim karciger enzimlerim bile bozuldu dusun sadece suanda ilac icemiyorum bide bu kaldi ilac icince zarar vericek gibi evham geliyor ama ben gucluyum icerim diyorum yenerim yani zorda kaldimmi sende yaparsin ben okadar gucsuz ve cesaretsiz biriyim ki cevremdeki insanlara sorsan soyler ama bunu atlattim rabbimin sayesinde he birde namaz kiliyorum icimdeki skintilar oyle gidiyor hafifletiyor