Kızlar selam bu karda kışta akşam ev sahibi annemi arayıp 1 ay içinde evi boşalt demiş. Yok babası hastaymış istanbulda hastanede geleceklerlemiş vs vs bahaneler. Neyse 1 seneleri dolmuş yeni kontratta yapmadılar daha ev sahibi karsta. Sorum şu annemin çıkarırsa hakları neler ? Yani çıkarabilirmi ay gerçekten üzerimizde bir uğursuzluk varki anlatamam 😵💫