çok duyuyorum ama hiç yapmadim..tam ölçü nedir bilmiyorum..forumda arattigimda da net birşey bulamadım herkes yapıyorum kullanıyorum yazmış..internette baktım çok çok fazla ölçülerle..1 kilo bal,10 limion gibi gibi..
Lütfen tam tarif ,bilen ,uygulayan yazabilir mi..nasıl veriyorsunuz..ne zaman ne kadar..bı de benim 10 yaş ve 20 aylık iki oğlum var..ne kadsr vermeliyim..HELPPP😀