Gkcgktg54 Alışkanlık haline geldiği için kalkıyor 12 aylıkken oğlumda o sekildeydi çok ve doktor 1 yaşından sonra gece emzirmesini kesmem gerektiğini söyledi zor oldu ama kestim 13 aylıkken sadece şu içmeye kalkiyordu zor oldu ama sonra bir daha uyanmadi 3 bucukbyasinda ya çiş için ya şu için bazende hiç kalkmaz ama kızım 8 aylik maşallah saat başı kalkiyor