Lara17 1aylık 14günlük bebeğim göğüsler çok şiştiği zaman 180ml çıkıyor zorlarsam 200ml olur. Sizde durumlar nasıl ? Benim sütüm az mı çıkıyor yoksa iyi mi ? Artmayacak diye de korkuyorum.
Asyaveannesi04 Lara17 çok iyi ilk zamanlar hep öyle zamanla göğüsler terbiye oluyor benim ilk 3 ay 180-200 mldi hep sağıp sağıp buzluğa attım işe başladığımda çok lazım olmuştu sütler 13 aylık oldu hala sağıyorum ve şuan 100-120 anca
durukusunannesi_ Lara17 çok iyi benim bebeğim 2 buçuk aylık 2 saatte bir sağıyorum 80 ml çıkıyor şuanlık yetiyor umarım artar sizinki gibi
Atailknur Lara17 ne azı maşallah gayet güzel. Bemin iki göğüste 30 ml anca çıkıyordu mama da takviye ediyordum 2 ay ancak emdi.
M-elisa Bende 30 ml anca cikiyordu (ayıptır söylemesi göğüslerm büyük olmasına rağmen). O yüzden anca emzirebildim, hiç bir zaman fazladan sütüm olmadı maalesef 😩 Maşallah güzel ölçü bence
leylaelisa Bi güldüm istemsizce vallahi ben doğum yaptigimda 30 ml yarom saat sagssm çıkmıyordu masallah diyelm bebeginiz emiyorsa iyi tabiki nazar degmesn
Lara17 leylaelisa doğumdan 3-4gün sonra geldi sütüm ilk gelmeyecek diye çok korkmuştum o zamanlar azdı sonradan çoğaldı.
Lara17 Asyaveannesi04 buzluğa attığınız sütleri nasıl çözdürüyorsunuz. Büyüdükçe daha çok süt istiyorlar nasıl yetiştircem endişesi var
leylaelisa Ne kdr cok emzirirsen o kadar çoğalır sutun ve bol su icmelisin sagdigindan daha coktur sutun bebegin ammesiyle sagmsk farkediyor
Lara17 leylaelisa sütü biberonla veriyorum göğüs ucu silikon kullanıyorum anne kokusunu unutmasın diye 10dk emiyor sonra hiç istemiyor mama biberondan da istemiyor. Evet su içmeye çalışıyorum 🙈
Lara17 durukusunannesi_ artar inşallah bol bol sütlerimiz olsun 🙏🏻 bizimkisi 140ml 100ml 80ml içiyor açlık durumuna bağlı
leylaelisa Lara17 masallah diyelm o zaman ben sezeryan oldum bir ay erken geldi oglm sütüm olmadı malesef hem emzirdim hm mama verdm heryerde deme nazar degmesn
Asyaveannesi04 Lara17 bir gece önce buzdolabı kısmına alıyorum buzu çözülüyor içeceği zaman da anneannesi benmari usulü hafif ılıtıyor biberonla içiyor hala sağıyorum 😅 2 yaşına kadar vermeyi de düşünüyorum ek gıda felan eskisi gibi içmiyor zaten şuan
Lara17 Berus ilk gebeliğim olunca merak ettim normal mi değil miti diye. Tabikide maşallah diyip geçelim 🧿
Lara17 Namkol inanır mısın hiç doğru düzgün beslenmiyorum kahvaltıda 2 dilim ekmek zeytin salatalık yiyorum çay içiyorum bir bardak. Demir ilacımı içiyorum. Damlam var onu meyve suyuna katıp içiyorum. Aklıma geldikçe su içiyorum. Akşam yemeğimfalan