Anneler lütfen bana akıl verin çıkmaza girdik gibi geliyor. İkizlerim var 20 aylıklar normalde mama verip emzik alıp uyuyorlardı. Her zaman değilse de çoğu zaman rutin bu şekilde. Son 1 aydır ağlıyorlar ve bizim yatağımızda yatmak istiyorlar eşim de dayanamayıp almaya başladı. İkisi isteyince biriyle ben bir odada diğeriyle eşim uyuyor bu tüm gece sürüyor ne uyuduğumdan anlıyorum ne bir şey yapabiliyorum. Doğal olarak Çok yorgun oluyorum sabahları i..Biraz ağlasınlar odamıza getirmeden kucağımıza alıp tekrar koyalım diyorum ama eşim ben dayanamıyorum sen yap diyor bu sefer beni istemiyorlar. Eşimde çok yoruldum uyucaklarında ben gidiyim o zaman diyor her gün bunun için tartışma alıl verin bana lütfen