Bebegimkq ilk 3-4 ay sürekli kullandım, çok da işime yaradı, geçen gün burda şöyle bir cümle okudum: ‘Bebek büyütürken elin ayağın olan bazı eşyalar gün geliyor, işlevsizleşip bir kenara atılıyor’, işte benim için emzirme yastığı tam olarak bu şu an 😃