Üstte kalsın diye yazıyorum geçenlerde kahvaltı yaptığımız yerdeki balı beğenince yerini sorduk siirt pervari balıymış bize de rica ettik getirecekler bekliyoruz 😁😁 neden bilmiyorum çok hoşuma gitti oğlum için istiyoruz deyince herkes gözyaşılarıyla telefona sarıldılar hemen getirelim diye 😁 ben ülkemin çocuğa kıymet veren insanlarına aşığım galiba 🥹🥹🥹❤️