Merhabalar arkadaşlar kızım prematüre doğdu suanda düzeltilmiş 9 ay 2 günlük kronolojik 11 ay 11 günlük 2 haftadır yeni başladı ellerini kucaga al der gibi yanlara acıp bacaklarınıda iyice gerdirip aynı anda bir iki saniye kasıp bırakıyor video cekip doktoruna attım ama heyecanlanınca yapıyor gibi dedi bir sorun görmedi ama içim rahat değil nöroloji doktoruna mı götürmem gerek bilgisi olan var mı yada bu durumu yasayan bu arada dalma vs yok anında kasıp bırakıyor