alikayram Merhabalar, benim bebeğimde 7 buçuk aylık. Günde üç öğün yiyoruz. Sabah kahvaltı, öğlen sebze püresi. Akşamda sebze yapıyorum, bazen muhallebi tarzı yapıp yediriyorum. Blw yöntemiyle hiç denemedim, hep blenderden geçirip verdim. Cesaret edemiyorum çünkü. Siz kaç öğün veriyorsunuz.