balcicegin_annesi Kızım 13 aylık ve Bazen yediği birşey mi dokunuyor yoksa emekleyip yürümeye çabaladığı için vücudu yerden soğuk mu alıyor bilmiyorum ama ara ara uykudan uyanıp saatlerce hiç susmadan ağlıyor . Bunlar olmasın diye daha ne yapmam gerek ? Ve olduğu zaman da ne verip ne içirmem gerek hastane ilgilenmiyor sadece calpol ver diyorlar bitti ama çocuk orda sancıdan ölüyor susmuyor 🤷♀️ Var mı fikri olan
Svm Iyi giydir üzerini gece çok örtüyorsan ondanda bunalır sıkılır yada alışkanlık yapmış benimkisi de 13 aylık sinisiz uyanır acaib döner yatakta
balcicegin_annesi Svm benim kızım gece uyurken o da üstünü çok atar izin vermez örtmeme uyku tulumu giydirmek ek iyisi ama gündüz de çare bulamıyorum bunlara işte