Tatlissanne Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu 5.ay da doğumdan sonra ki ilk adetimi gördüm. Ama bu ay adet olamadım iki defa hamilelik testi yaptım negatif hamile değilim bu durm normal mi düzensizlik yani oluyor mu böyle
Eslemveannesi0 Tatlissanne bende de hâla düzensizlik devam ediyor geçen ay 1ay gecikti bu ayda 2 gün gecikti gene
Tatlissanne Eslemveannesi0 yani normal demi canım hamile miyim acaba diye korktum ama 2 defa test yaptım