Kizlar merhaba. Bebeğimi son bir aydır yanımda kucaklaşarak uyuyoruz. Önceleri o istiyordu, şimdi onun isteğine bende talip oldum ve aynı yatakta resmen kucaklaşarak uyuyoruz. Ve ben eriyorum♥️
Sorum şu, böyle devam ederse bana çok alışır mı? Bağımlı hale gelme gibi. Yanından kalktığımda uyanıyor zaten. Birde bebeğiniz kaç saat uyuyor ve kaç saat uyanık kalıyor. Benimki 20 dk uyuyor bir saat uyanık kalıyor ve yine uyumak istiyor. Bu beni çok yoruyor. Çünkü yedir altın değiştir derken zaten bir saat oluyor ve biz bir şey yapamıyoruz. Bu arada biz bu gün 6. Ayımızı tamamladık. 🤍
Ha bide en önemli sorum şu
Siz bebeğinizi ağlatmadan kendi yatağında uyutabiliyor musunuz? Yapıyorsanızsa nasıl yaptınız? 6. ay geç mi bunun için?