tubasd tam olarak benim kizimi anlatmissiniz asiri öfkeli ve gün icinde en az 10 sorun yasiyoruz ben sürekli konusup ikna etme cabasindaydim son iki güne kadar artik maalesef sinirlerimi bozuluyor O’nu sürekli biseye ikna etme cabasi sessizce yaninda kalmaya calisiyorum sakinlesince konusuyorum bazen kekdi gelip sarilmak istiyor bu bazen yarim saat bazen 50 dakika sürüyor bir saat sonra yeni bir kriz daha tabi üstelik ben calisiyorum kendisi de krese gidiyor gün icinde cok az vakit geciriyoruz tamamini kizima ayiriyorum tüm bunlara ragmen maalesef asamadigim bir sorun benim de bu durum