Merhaba bebeğim 6 aylık uyku konusunda gerçekten çok yoruldum.gece çok geç uyuyor en erken 23.00 de. Ve ayakta bi saat sallayarak. Gündüz de uykuları düzensiz. Sabah 8.30 gibi kalkıyoruz . İlk çocuğum bi şeyleri yanlış yapıyorum sanırım çok yoruldum. Eğitim alan anneler yardımcı olabilir mi nasıl tüyolar verebilirsiniz en azından önemli noktaları paylaşır misiniz? Eğitimler de çok pahalı 🥹