Kızlar ya bebeğim 3 ay 6 günlük her 10 dakikada 1 emmek istiyor göğsümde uyuyakalıyor emerken memeyide bırakmıyor boş boş ağzında tutuyor emzik niyetine. Memeyi ağzından çekince anında uyanıp ağlamaya başlıyor ,meme ağzında durduğu sürece 1 saat uyuyor. Bu yüzden gazımız hiç bitmiyor. Reflusu de var doktor 2 3 saat aralıklarla emzir diyor ama en fazla 30 dakika memesiz duruyor sonrada mecburen göğsümü veriyorum bu seferde kusuyor. Acaba duymadığı için mi diye düşündüm sagdigım süt vardı dolapta onu verdim 90 cc hepsini icti ama hala meme istiyor. Gerçekten tuvalete gitmeyi, yemek yemeyi geçtim, su bile içemiyorum. Memeyi ağzına verene kadar uyumuyor verdiğim an uykuya dalıyor.Artık içim geçiyor bazen emzirirken bayılacak gibi hissediyorum😕.O kadar emmesine 600 gram almış sizce bu ne zamana kadar böyle sürer. Sizin bebislerinizde bu kadar meme bağımlısı mı