hsyn merhaba , rota 2.-4. ve 3.- 5. Aylarda yapılıyor. Ben 3-5 te yaptırdım. 3’ü 20 gün geçmiş olmasının sorun olacağını sanmıyorum kızımda da tam hatırlamasam da kaç gün olduğunu biraz geçmişti ve diğeri de ona göre yapılır diye düşünüyorum. Ama siz bunu yine de bir doktorunuza veya sağlık ocağına danışsanız daha doğru bilgi vereceklerdir.