Mastit ve olabilir apse de olabilir bence bi sağlık ocağına gidin en azından çok ilerlemişse antibiyotik veriyor onun dışında mastitse bol bol emzirmek başta en iyisi ben lahana koymuştum işe yaramış olabilir antibiyotik kullandım soğuk kompres ılık duş herşeyi denedim