Herkese merhaba bebeğim 7 ay 10 günlük hareketli ve zıplamayı çok seven bir bebek ve malum bir süre sonra kollar dayanmıyor şu aralar hoppala ve tavana asılan zıp zıplardan araştırmaya başladım daha önce bunlardan kullanan anneler oldu mu ve bebeğinizi oyalayacak neler kullaniyorsunuz acaba ? Oyun halısı ve oyuncaklardan çok çabuk sıkılıyor sürekli farklı şeylerle oynamak istiyor oyalayıcı biseyler olsun istiyorum 5 10 dakikada olsa dinleneyim istiyorum sizler neler kullaniyorsunuz ?