miniknefess Kızlar birkaç gün önce ombre yaptırdım. Sıcak sarı istememe rağmen açik sarı oldu. Yıkandıktan oturur renk dedi. 20 gün sonra yine gel cila yapalım dedi. Böyle mi oluyor bu işlemler normal mi yoksa yanlışlıkla mi açık sari yaptı acaba