Mommygirl yok benimkinde ses gelmiyor. Asma katında uyutuyordum. Beşiği komple sallayamiyoruz diye asma katından itip sallıyorduk. O da sallamayı bıraktığın gibi duruyor. Tahtayı itip duruyorduk resmen, yorucuydu. Biraz daha büyür de kendi kendine uyumayı öğrenirse asma katı çıkarıp alt katta uyuturum diye düşündüm. Modeli Prego Panama bu arada