Merhabalar öncelikle 3 Eylül 2022 de sezaryen doğum yaptım Ekim de az bir kanamam oldu ama 27 Kasım da ve 25 Aralıkta normal Regl gördüm bu ay bitmek üzere kasık ağrım ve karın ağrım oldu ama Regl olmadım hemen aklıma hamilelik korkusu geldi test yaptım 2 kez fakat tek çizgi çıktı erken mi davrandım ondan mı negatif oldu yoksa böyle düzensizlik yaşayan oldu mu bana bilgi verir misiniz?