Anneyimbennnn Kızlar merhaba 1 yaşında ki bebeğimle yarın memlekete gidiyoruz bebekli uçak yolculuğu yapan anneler tavsiye öneriniz neler, nelere dikkat etmeliyim neler yapmalıyım ve bebek olunca nasıl haklara sahibiz ☺️
Buglem-inAnnesi Anneyimbennnn bende bi 5 gün sonra çıkacağım yola sizin deneyimleriniz nasıldı sormak istedim altını açmak gerekirse nasıl yaparız kucakta oturuyorlar sanırım o nasıl oluyor detay verebilirmisiniz
Anneyimbennnn Nazem1 öncelikle uçuş saatinden nerdeyse 6 saat önce havalimanında olmamıza rağmen her şeye ucu ucuna yetiştik tabi bebekten bebeğe değişir bizimkisi dışarıda uyumaz onu uyutmakla geçti çoğu zaman uçağa binene kadar sorun yoktu ama kemer bağlanıp hareketi kısıtlanınca kemer açılana kadar çok ağladı daha sonrasında sakinleşmeyince hostesler sağolsun kalkıp uçak içerisinde gezdirebileceğimi söylediler kalktım ama alan dar olduğu için biraz zordu ama Allahtan 1 saatlik uçuş olduğu için geçti hemen
Caglagiz 2 gün once 9 aylık bebehimle yaptık yolculuk. Bizi en zorlayan kisim guvenlikten geçmekti. Bebek arabasıni da yanimiza aldigimiz için onunda x raydan gecmesi gerekiyormuş. Hem valiz hem araba ustune bebek zor oldu. Ama Allah’tan güvenlik görevlileri çok güzel yardımcı oldular. Uçak kalkarken ve inerken kulağı tıkanmasın diye emzirdim. Onun dışında gayet rahattı
asmom_ Buglem-inAnnesi size ekstra bir kemer daha veriyolar kalkış ve inişlerde bebeği kendinize bağlıyorsunuz emzik varsa yanınza alın ben mama da almıştım yanıma çok zorlanmadım 1 buçuk saat sürdü yolculuk ama iyi geçti sizin de iyi geçer umarım hostesler her şeyde yardımcı oluyorlar zaten 💖