Bebegim 3 aylık cildi cok kuru ve kızarıyor pul pul oluyor boyun kısmı özellikle kızarıyor. Doktorumuz atopik ciltli hassas bir cildi var Alerjik de olabilir dedi terletmeyin dus aldırın bir de nemli tutun deyip bir krem önerdi. Bu durumu yaşayan var mı aranızda