Prensinannesi23 hamileliğim boyunca hiç geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu ve mantar doğurdum 4 ay oldu hala geçmiyor bir sürü fitil krem kullandım yok önerebilceğiniz ilaç krem doğal yöntemler var mı artık kendimden tiksiniyorum 😭
03saliha06 Prensinannesi23 sucuk turşu falan ye canım bide hergün şirkeli su ile özel bölgeni yıka yada sirkeli suda otur bol bolda su iç bunlar geldi aklıma
Prensinannesi23 03saliha06 her gün zaten öyle yaptığım için doktor temizlik hastalığı olmuş yararlı bakterileri de öldürüyorsun bu yüzden enfeksiyon geçmiyor dedi 😭